Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Και Στούρνος και Ερωτευμένος


           
               Είναι Σάββατο πρωί και τα τηλέφωνα χτυπάνε σαν τρελά!Απο τα διπλανά γραφεία ακούγονται πάντα φωνές "Δεσποινίς Αριστέα" ο ένας "Δεσποινίς Αριστέα" ο άλλος και στο τέλος ακούγεται πάντα η γλυκεια φωνή του Γιάννη "Αριστέα μου σε παρακαλώ".Η γλυκεια φωνή του Γιάννη του Στούρνου, όπως τον έλεγα μέσα στο μυαλό μου.


            Ο Στούρνος ήταν χρόνια τώρα ερωτευμένος μαζί μου,εγώ ούτε που να τον κοιτάξω,αυτός πάντα γλυκομίλητος, πάντα υπάκουο στρατιωτάκι σε ότι του ζήταγα.

            Με βόλευε πολύ αυτή η φάση,τον είχα σήκω σήκω,κάτσε κάτσε,
τον διέταζα στην δουλειά και τον εμπιστευόμουνα συγχρόνως. Ήταν ο τέλειος συνεργάτης!

            Σε λίγο,μόλις πλησιάσει 12 η ώρα θα έρθει και θα με ρωτήσει δειλά δειλά
και με τρόπο τι θα κάνω το βράδυ,θα αποφύγω να του απαντήσω και σε μισή ώρα
 θα βρεί μια δικαιολογία σε σχεση με την δουλειά για να με ρωτήσει ξανά!Θα του πώ
πως θα μείνω σπίτι με τον γιό μου και θα φύγει με σκυμμένο το κεφαλι όπως πάντα.
Τον έχω μάθει τόσα χρόνια αλλά θαυμάζω την υπομονή του.

            Ο γιός μου είναι 15 χρονών,ο πατέρας του εφυγε με άδοξο τρόπο απο την ζωή πριν προλάβουμε να παντρευτούμε και πριν καν μάθει ότι ήμουν έγκυος,Δέν την  έχω πεί σε κανέναν αυτή την ιστορία,μόνο στον γιό μου,μόνο αυτός θέλω να ξερει την αλήθεια για τον πατέρα του.

             Με αυτά και με αυτά πέρασε η μέρα και η είναι η πρώτη φορά που σκέφτομαι σοβαρά μετά απο 5 χρόνια επίμονου φλερτ να ενδώσω στην πρόταση
του Στούρνου.Τι έχω πάθει θα μου πείς;Έλα που ούτε κι εγώ καταλαβαίνω.
Θα του πώ να βγούμε μόνο και μόνο για να δώ την αντίδραση του,πάντα είχα αυτή την απορία,τι θα έκανε,πώς θα αντιδρούσε.

              Εννέα η ώρα και ο Στούρνος είναι πιστός στο ραντεβού του.Εκείνος διάλεξε αυτό το εστιατόριο,έχει γούστο δεν μπορώ να πώ!Σκέφτομαι αν θα πρέπει να του πώ την αλήθεια σε ότι με ρωτήσει για την ζωή μου ή όχι.

              Ρε σύ αυτός είναι καλός στο να εντυπωσιάζει μια γυναίκα,δεν με εχει ρωτήσει τιποτα που να με φερει σε δυσκολη θεση μεχρι τώρα,μου τονίζει συνέχεια οτι προτερήματα έχω και δεν εχει πει λέξη για τα ελαττώματά μου.Τον έχει τον τρόπο του ο Στούρνος,προβλέπω να έχει ενδιαφέρον η νύχτα.

                Έχει πάει 12 η ώρα και ακόμη μιλαει για μένα με τα καλύτερα λόγια,πώς δεν τον είχα προσέξει τόσο καιρό! "Θες να σε πάω σπίτι ή να συνεχίσουμε το βράδυ μας κάπου αλλού" μου λέει κι εγώ χωρίς να το σκεφτώ του λέω "Θέλω να δώ το σπίτι σου" και τον έκανα να τα δεί όλα!

                Γουστόζικο το σπίτι του,με πολλές φωτογραφίες στους τοίχους και περίεργους πίνακες,όλους ζωγραφισμένους απο τον ίδιο."Θα ήθελες να ζωγραφίσεις κι εμένα τον ρώτησα" "το έχω κάνει πολλές φορές" μου απάντησε και μου έδειξε πάνω απο 10 πίνακες με την μορφή μου,όλοι πετυχημένοι."Μόνο γυμνή δεν με εχεις ζωγραφίσει"του είπα χαμογελόντας!Τί το θελα και το πά,για πότε με άρπαξε και αρχισε να με φιλάει ούτε που το κατάλαβα.

                Είναι έξι το πρωί και ο Γιάννης(το Στούρνος μετά απο όλα αυτά το πήρε
 το ποτάμι)δεν έχει κοιμηθεί καθόλου,με ζωγραφίζει όση ώρα εγώ κοιμάμαι.

                "Έχεις ταλέντο" του λέω και θέλω να τον αρπάξω και να τον χτυπάω αλύπητα που τόσα χρόνια δεν μπόρεσε να μου δείξει πόσο λάθος έκανα που τον απέφευγα!